BEZGLUTENOWE

pieczona owsianka
Fajna alternatywa dla klasycznej owsianki, bardzo prosta do zrobienia i świetnie sprawdzi się w ramach meal prepu!
ćwikła
Buraki z chrzanem, które są świetnym dodatkiem niemalże do wszystkiego - warzywnych pasztetów, kanapek, wegańskich wędlin czy kiełbasek, a także
pilaf z granatem
Ryż w aromatycznych przyprawach, z podsmażoną cebulą i czosnkiem, dopełniony kwaśnym granatem i orzechami laskowymi.
kokosowa zupa
Rozgrzewająca, sycąca, niewymagająca, z prostych składników - zupa kokosowa, której głównym składnikiem jest... fasola!
brukselka z granatem
Delikatnie chrupiąca brukselka z mocno chrupiącymi pestkami granatu i dodatkiem sezamu. Gotowa w 15 minut.
ciecierzyca z porem
Przepis, dzięki któremu Twoja ciecierzyca już nigdy nie będzie nudna! Wystarczy 10 minut, por, oliwa i czosnek.
pieczona rzodkiewka
Delikatna, miękka, rozpływająca się w ustach pieczona rzodkiewka z imbirem i dodatkiem podprażonego sezamu.
boczniaki gyros
Boczniaki udające gyrosa podane z tzatzikami na sojowym jogurcie, czyli tradycyjne mięsne danie w 100% roślinnej wersji!
boczniaki
Boczniaki, które można podać na ciepło, na przykład z czarnym ryżem, kaszą czy makaronem, ale również na zimno z pieczywem.
tofunese
Fusilli tofunese to wegańska wariacja na temat spaghetti bolognese. Mięso w sosie zastępuje pokruszone tofu. Danie gotowe w 20 minut!